utorak, 30. travnja 2013.

Ticino masa


Oduvijek me interesiralo kako dobiti onu glatku ili kao snijeg bijelu pokrivku za tortu i kako se rade one figurice i kojekakva čudesa u bojama i da sve bude fino i jestivo. Naravno, lako je naći kad znaš kako se zove to što tražiš. Na kraju sam saznala da se to zove ticino masa. Moguće ju je kupiti u specijaliziram trgovinama isto kao i gotove figurice, ali ja sam htjela nešto svoje napraviti i tako sam otkrila ovaj recept:






1 kg šećera u prahu
1,5 vrećica želatine u prahu
6 žlica hladne vode (za želatinu)
8 žlica fruktoze
1 žlica vode (za fruktozu)
15 ml jestivog glicerina

Želatinu pomiješati s vodom i ostaviti da odstoji 10 minuta, nakon toga je lagano zagrijavati na vatri. Fruktozu i vodu lagano zagrijavati na vatri u drugoj posudi. Ni želatina, ni fruktoza ne smiju zakuhati ili se karamelizirati.  Na kraju ih pomiješajte i ostavite da se smjesa malo ohladi i dodajte glicerin. U veću posudu stavite 0,5 kg šećera u prahu i dodajte mu smjesu koju miješate kuhačom, polako dodajući ostatak šećera. Na kraju kad dobijete gusto tijesto, mijesite ga rukom. Tijesto je na kraju izrazito bijelo i mekano, tako da kad ga razvaljate izgleda kao plahta. Može se koristiti kao pokrivka za torte i kolače. Isto tako se koristi za oblikovanje ukrasa na torti i kolačima. Želite li obojiti tijesto koristite boje u gelu, ali ih morate jako dobro umijesiti. Ponekad je potrebno i više od 1kg šećera u prahu koji dodajete smjesi dok je mijesite ili valjate kako vam se ne bi lijepila za stol.

Nema komentara:

Objavi komentar

Lungić u slatkastom umaku s njokima

U moru različitih recepata, teško da ću nešto skuhati po planu. Uvijek napravim nešto po svome jer mi se čini kako postojeći recept treba do...