srijeda, 23. prosinca 2009.

Mali muffini

Muž mi je vidio da sam se bacila u potragu za kolačima koje ću ove godine pripremati za blagdane, pa me htio iznenaditi kupivši mi tepsije sa kalupima za muffine. Time je htio zakapariti jednu vrstu kolačića za sebe. Meni su se, naravno, svidjeli mali kalupi jer im je mjera taman za jedan zalogaj. Odmah sam osmislila i njihov dizajn. Dobro da je ovo bila beta verzija jer bih se inače obrukala - nažalost bili su suhi i jestivi samo par sati. Ako ništa drugo bar sam ih malo poslikala.


 

1 komentar:

  1. kolačići izgledaju zaista fantastično! svaka čast! i uopće ti ne vjerujem da su bili nejestivi, to si sto posto izmislila.

    OdgovoriIzbriši

Lungić u slatkastom umaku s njokima

U moru različitih recepata, teško da ću nešto skuhati po planu. Uvijek napravim nešto po svome jer mi se čini kako postojeći recept treba do...