subota, 26. prosinca 2009.

Božićni kolačići

Ove godine sam se odlučila za suhe, male kolačiće koji mogu biti jestivi nekoliko dana.
Pripremila sam 4 vrste: raffaello, male kolačiće, medenjake i muffine.


Raffaello - klasika - mlijeko u prahu, kokos, margarin, šećer i u sredini lješnjak. Na kraju sve uvaljati u kokos.


Mali kolačići - klasični, suhi kolačići koji u sebi i na sebi imaju malo mrvica kokosa. Da se lakše uhvati kokos, treba ih premazati rastopljenim maslacem (da sam cijeli blog pisala bez kvačica onda bi ova rečenica zvučala kao da opisujem kako uhvatiti kokoš).



Medenjaci - trebali su biti baršunasta srca. Kad sam razvaljala tijesto shvatila sam da od 13 raznoraznih kalupa baš onaj sa srcem nemam. Na kraju sam iskoristila ove koje imam.Mali kolačići i medenjaci su rezani istim kalupima.



Muffini - napravila smjesu sa kakaom posipala ih čokoladnim komadićima. Kad sam ih ispekla, pola njih sam umočila u čokoladu - to je za one koji malo više vole čokoladu. Muffini su pečeni u malim kalupima tako da se mogu pojesti u jednom zalogaju.

1 komentar:

Lungić u slatkastom umaku s njokima

U moru različitih recepata, teško da ću nešto skuhati po planu. Uvijek napravim nešto po svome jer mi se čini kako postojeći recept treba do...