petak, 12. prosinca 2014.

Kaširanjem do kamina


Prošli vikend sam za školsku priredbu napravila kamin. Bilo mi je potrebno sljedeće:
 
- nekoliko kartonskih kutija,
- brašno,
- novine,
- običan bijeli papir za printanje,
- ljepljiva traka,
- škare,
- skalpel,
- kist,
- crvena tempera.
 


Kutije sam složila u dva stupca i oblijepila trakom. Jednu veliku sam iskoristila za pozadinu kamina, a jednu za pokrov. I to je trebalo dobro oblijepiti kako bi konstrukcija bila čvrsta i stabilna. Sve nedostatke zbog različitih dimenzija kutija sam pokrpala s malo stiropora.

Stavila sam kuhati vodu u koju sam, kad je zakipjela umiješala mješavinu brašna i malo vode. Slična procedura kao i kod kuhanja pudinga. Smjesu je trebalo miješati oko 2-3 minute i onda ostaviti da se malo ohladi. Za to vrijeme sam novine podrapala na dimenzije A5.
Kad se ljepljiva smjesa od brašna ohladila premazujete ju po kutiji i slažete preko toga novine. Napravite tako 2-3 sloja. Ne mora biti lijepo i ravno slagano jer je bit svega da se prekriju kutije i da sve izgleda kao da je od jednog komada napravljeno. Sve ostavite par sati da se suši.

Kad se prvi sloj osušio ona polijepite bijele papire, ali njih probajte slagati uredno. Ovo mi se učinilo kao bolji izbor od farbanja u bijelo. Sve ostavite da se dobro posuši, možete ostaviti i 24 sata.

Poslije možete crvenim flomasterom ili običnom olovkom iscrtati oblike cigle, a nakon toga sve obojiti crvenom temperom.
 
Ovaj postupak izrade predmeta zove se KAŠIRANJE.

Nema komentara:

Objavi komentar

Lungić u slatkastom umaku s njokima

U moru različitih recepata, teško da ću nešto skuhati po planu. Uvijek napravim nešto po svome jer mi se čini kako postojeći recept treba do...