utorak, 9. ožujka 2010.

Muffini punjeni nutellom

Ovaj recept mi se jako sviđa jer volim punjene muffine, a ne da mi se ribati, rezati, sjeckati, mrviti ili drobiti čokoladu. Nutellu volim jednako kao i čokoladu pa mi dobro dođe u ovom receptu.


Sastojci:
40 dag glatkog brašna
1/2 vrećice praška za pecivo
2 žlice kakaa
15 dag šećera
2 jaja
2,5 dl mlijeka
12 dag otopljenog maslaca
nutella 


Priprema:
Brašno, prašak za pecivo i kakao protresite kroz cijedilo.
Jaja i šećer izmiksajte i dodajte rastopljen maslac i mlako mlijeko. Lagano miješajte i polako dodajte gornju smjesu. Poslažite papirnate čašice na tepsiju i u svaku stavite smjesu do pola. U svaku posudicu stavite malu žličicu nutelle. Ostatak smjese ulijte do vrha posudica. Muffine stavite peći u pećnicu oko 15 - 20 minuta i to na temperaturi od 180° do 200° C.
Što se ti ukrasa, možete kombinirati razne gotove šećerne i čokoladne cvjetove i sl. Stavite ih na smjesu prije pečenja.

Nadam se da će vam se ovo svidjeti - meni je odlično.

Nema komentara:

Objavi komentar

Lungić u slatkastom umaku s njokima

U moru različitih recepata, teško da ću nešto skuhati po planu. Uvijek napravim nešto po svome jer mi se čini kako postojeći recept treba do...